دلم تب دارد...امّن یُجیب بخوان

دارد جوان منتظرت پیر می‌شود...

دلم تب دارد...امّن یُجیب بخوان

دارد جوان منتظرت پیر می‌شود...

برای خاطر هم سفرم

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۱ ب.ظ

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 

ســـــــــــــــــــــــــلام

بعد از مدت‌ها

که همه جور ابراز گلایه و ناراحتی شما رو مِن باب دیر به روز کردن وبلاگ پذیرا بودم؛ البته اونقدرام که شماها داغش کردید دیر نشده! فقط حدود 10 ماهه ناقابله، که خب طبیعیه :دی

راستیتش مطلب واسه بروز کردن بود اما حس و حالش نبود و این نبود حس و حال باعث می‌شه مطالبت رو اونجوری که باید، به دل نشینه و گاها نصفه نیمه بمونه

کلا چند صباحی دوری از نت و این جور قرتی بازیاش تجربه خوبی بود، چراکه در اوج ساختن زندگی دو نفره فازای مهم‌تری هست که باید اول به اونا پرداخت، اینه که ممکنه مجبور بشی از یه سری کارای دیگه کمی تا قسمتی بزنی. منم فقط یکم زدم توجه فرمودید که.

ان‌شاالله نصیب همتون بهترینش :)

تو این پست دنبال مطلب ویژه‌ای نباشید چون نداره، فقط استارتیه واسه شروعی دوباره و اینم گفته باشم که مِن بعد مطالبم ممکنه نصبت به قبل فرق کنه و با موضوعات و قالب‌های گذشته متفاوت باشه.

و اینکه ان‌شاالله به زودی مطالب و نظرات وبلاگ قبلی‌ام به اینجا منتقل میشه(البته تا الآن که این نرم افزار مهاجرت بیان همکاری لازم رو نداشته)

 

*ویژه نوشتی برای هم سفرم

و امروز تولد هم‌سفرمه، بیست و چهارمین سال تولدش و دومین سال تولدی که من لیاقت همسریشو پیدا کردم.

اول از همه این‌ که:

صادقم تـــــــــولـــــــدت مبــــــــارک

و دوم این‌که:

امیدوارم تا سالیان سال در کنار هم بهترین‌ها نصیبون بشه

* چیزی که توی تولدا بعد از کادو گرفتن باید بهش توجه کنیم اینه که ببینیم این چند سالمونو چطور گذروندیم و چقدرش مفید بوده، و به قول همسر گرام: "ببینیم  چقدر بندگی کردیم".

 

که خب اینم قسمت سخت تولده

 

پ.ن:

- قول نمی‌دم، ولی سعی می‌کنم زودتر به زودتر به روز بشم

- به یه چیزی باید اعتراف کنم اونم این‌که هدیه خریدن برا مردا جزء سخت‌ترین کارای دنیاس، اونم بعد گذشته چند وقت که وسایل مورد استفادشو براش گرفته باشی.

 

یاحق

 

 

 

  • ۹۲/۰۵/۰۲
  • تب کرده

نظرات  (۱۹)

سلام بر آرام و قرار لحظه لحظه این روزهام

و خداروشکر که بالاخره بعد از مدت‌ها خواهش و التماس واسه دوباره نوشتن، دوباره نوشتی :D

و ممنون از این که همیشه و همه جا لبریزم میکنی از لطف و محبت بی‌مثالت :)

و حضور تو و همسریت برایم  همان بهترین بهترین‌هایی است که حضرت حق عطا کرده و از درگاهش خواهانم تا در لحظه لحظه‌ی عمرم قدر دان تو و خدای مهربان باشم.

پاسخ:
سلام بر هم سفرم
تولدت بهانه ای شد برای دوباره نوشتنم در منزل جدید:)
قدردان هم باشیم برای همیشه که زندگیمون باهم معنا پیدا می کنه
سلام 

منزل نو مبارک .. :D


تولدشونم مبارک باشه ان شالله 120 سال باهم خوش وسلامت زندگی کنید 


پاسخ:
ســـــــــــــلام
دیدی بلخره به روز شدم سحری، اونم تو خونه جدید. پولامو جمع کردم خریدمش:D

ممنون عزیز، هم من هم اون
سلام

مبارک باشه ، گویا کم کم داشت از علائم آخر الزمان می شد نوشتن تون ...

باشد که رستگار شوین 

تولد همسر گرام هم مبارک
پاسخ:
سلام
بله بله، دیدیم آخر الزمان نمیاد گفتیم ما دوباره شروع کنیم بلکم به هوای مطالب ما بیاد
درود بر شما، رستگار شویم هممون

تشکر بابت تبریک، هم بنده هم صاحاب تولد
سلام

تبریک میگم هم تولد همسفر گرامتون و هم شروع تازه وبلاگ ویسی تون.

خوشحال مان کردی.:)
هعه چقدر رسمی شد:دی

موفق باشی
پاسخ:
سلام تمنا جان
تشکر فراوان.
خط های اول نظرتو خوندم تعجب کردم از رسمی نوشتنت :D

ممنون عزیز. خوشحالیتان مستدام
سلام
شروع دوباره رو تبریک میگم

همینطور تولد همسفرت
انشالله سالیان سال خوب و خوش با هم زندگی کنید:)
پاسخ:
سلام
ممنون باران عزیز بابت هردو تبریک
زنده باشی:)
سلام:)

تبریک بابت وبلاگ جدید ، به خوشی بنویسی و همیشه بنویسی ،و نذاری چشه مردم به نوشتنت خشک شه :D

تبریک میگم تولدشونو با تاخیر ، انشالله سالیان سال بهترین ها نصیبتون بشه درکنار هم 

آره خرید برای آقایون سخته :D طفلکها :دی تا جوراب هست نگرانی ندره :D


پاسخ:
ســــلام
بر خواهر شوهر
توام عین من ازون خواهر شوهرایی که دور از عروسی و نمیتونی کختو بریزی:D

ممنون بابت تبریکات، هر دورو پذیراییم

جورابم گرونه خواهر به صرفه نیست دیگه :D
سلام بر خواهر بزرگوارم
وبگاه نو مبارک شما، پست جدید مبارک ما مشتریهای پرو پاقرص، تولد آقا صادقمون هم مبارک خودش!
به این می گن یک تقسیم عادلانه
:)
انشالله همسفر هم باشید تا خود خود بهشت
پاسخ:
سلام بر برادر خوبم

ممنون بابت تبریکات سه گانتون:)
انشالله سایه برادریتون همیشه روی سر ما باشه
  • مهدی قاسمی
  • سلام . وبلاگ خوبی دارید ... 
    من برا تبادل لینک حاضرم . 
    اگه خواستید خبر بدید ...
    راستی وب نو مبارک
    پاسخ:
    سلام
    تشکر بابت تبریک
    خدمت میرسیم
    سلام بانو
    مبارک باشد چند منظوره : )
    میلاد همسفر و دلدار بر دل بی مثال دلبرش مبارک!
    و باز هم تبریک که با داغ کردن تب کرده گرما بخشیدید!
    --------------
    + ما هم منتظر بودیم و از این بابت بسیار خرسندیم و خوشوقت!
    پاسخ:
    سلام بر دوستی که منتظر آمدنش بودم

    تشکر چند منظوره بابت حضور و تبریکات قشنگت
    باشد که همیشه داغش کنم تا قدم رنجه کنید
    سلااااااااااااام رفیق به سمت ضریح :P

     تولد همسفرتون مبارکــــــــــــ
    الهی سالیان سال با نی نی های گوگولی کنار هم خوشبخت باشید و همیشه لبریز محبت
    الهی نی نی های سرباز آقا تربیت کنید

    خیلی خوشحال شدم دیدم باز مینویسی :)
    پاسخ:
    سلام رفیقِ ِ به طرف ضریحِ ِمن :دی

    ممنون عزیزم. ان‌شالله برای توهم
    ان‌شالله
    لینکت کردم دوباره گمت نکنم :)
    پاسخ:
    مخلصیم
    سلام مجدد و عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام رفیق خوبم
    ممنون خانوم و عید شمام مبارک
    آغا!
    اینجا تار عنکبوت بسته : )
    لدفن ی دستی ب سر و روش بکشید!
    پاسخ:
    اقا ماهم بهش میگیم هی
    نمیاد یه دستی بکشه
    دِهَه :دی
    ای جان تو هم اومدی طرفای ما :)
    خوش اومدی
    بلاگ باحاله .. قشنگه ..
    تولد آقا صادقتون هم مبارکشون ، و مبارک خودتون 
    با هم باشید ایشالا یه عمر آروم و خوشبخت و عاقبت بخیر 
    من و صادق من رو هم دعا کنید
    :)
    پاسخ:
    ماهم آمدیم طرفای شما خواهر
    ممنون
    شماهم همینطور ان شالله
    محتاج دعاییم. حتما
    های
    پلیز آپ!
    : )
    پاسخ:
    در راه است
    دیگه همونطور ک گفتیم باید وارد فازدیگه ای از تهدیدات بشیم.
    بقول خودتون مردم مسخره ی شما نیستنا!!!
    : )
    پاسخ:
    غیر روسیاهی پیش این مردم حرف دیگه ای ندارم
    خوشبخت بشین الهی
    همیشه در تفاهم و محبت .
    پاسخ:
    ممنون و متشکر
    همچنین برای شما و همه دوستان

    سلام

    میگما
    همونجا می موندی سنگین تر بودیا :|
    :|
    :|
    :|
    یا آپ کن یا...
    آپ کن :|

    امضا : پری :|

    پاسخ:
    تنها جواب اینجانب
    :|
    البته با اندوهی از شرمساری

    تولد همسرتون مبارک

    هرچند کمی با تاخیر

    پاسخ:
    ممنون خانومی